Ara ja no ès hora (Sergio Dalma)

Si quiere escucharla pulse aquí

Un altre diumenge camí del capvespre,
tant dins del meu món
avui penso allò que el temps amaga
Llegint cada carta i paraula a paraula,
per tu va signada
Un altre diumenge camí del capvespre.
No m’esperava una trucada
passada mitja vida,
Qui sap si després de tanta espera
tens una manera
Més no puc entendre que em diguis
que no et vols anar d’aquí
No sé ara, no sé ara..

Treuré de mi un somriure
i així no hauré de plorar,
Massa temps per decidir-te,
vull oblidar tot el passat

Ara ja no és hora,
ara que has perdut a la persona
És quan t’adones
que el teu cor no oblida
però fa temps que el meu
no et crida
És quan te’n adones

Ara ja no és hora,
l’ànima que un dia vas ferir
es va fer invisible i no canviaré,
no tornaré a mostrar-me feble
Ara ja no és hora

Un altre diumenge camí del capvespre,
Hi ha coses que no esborraria,
però que mai més faria
Encara que passin els dies
tothom trobarà una sortida
El bò en mans de l’odi
comença a prodrir-se
I tu, cada vegada ho fas pitjor,
què intentes canviar?
Massa temps per decidir-te,
millor si et quedes on estàs…
Permet que et digui avui…

Ara ja no és hora,
ara que has perdut a la persona
És quan t’adones
que el teu cor no oblida
però fa temps que el meu no et crida
És quan te’n adones
Ara ja no és hora,
l’ànima que un dia vas ferir
es va fer invisible i no canviaré,
no tornaré a mostrar-me feble
Ara ja no és hora

Traducción de la versión en catalán
Otro domingo
Camino del atardecer,
Tan dentro de mi mundo
Hoy pienso aquello que el tiempo esconde
Leyendo cada carta y palabra a palabra,
Por ti va firmada
Otro domingo camino del atardecer.
NO me esperaba una llamada
Pasada media vida,
Quién sabe si después de tanta espera
Tienes una manera
Más no puedo entender que me digas
Que no te quieres ir de aquí
No sé ahora, no sé ahora..
Sacare de mi una sonrisa
Y así no tendré que llorar
Demasiado tiempo para decidirte
Quiero olvidar todo el pasado
Ahora ya no es hora
Ahora que has perdido a la persona
Es cuando te das cuenta
Que tu corazón no olvida
Pero hace tiempo que el mío no te llama
Es cuando te das cuenta.
Ahora ya no es hora
El alma que un día heriste
Se hizo invisible y no cambiaré
No volveré a mostrarme débil
Ahora ya no es hora.

Otro domingo camino el atardecer
Hay cosas que no borraría
Pero que nunca más haría
Aunque pasen los días
Todos encontrarán una salida
Lo bueno en manos del odio empieza a pudrirse
Y tú, cada vez lo haces peor,
Qué intentas cambiar?
Demasiado tiempo para decirte
Mejor si te quedas donde estás

Permíteme decirte hoy
Ahora ya no es hora
Ahora que has perdido a la persona
Te das cuenta
Que tu corazón no olvida
Pero hace tiempo que el mío no te llama
Es cuando te das cuenta
Ahora ya no es hora
El alma que un día heriste
Se hizo invisible y no cambiaré
No volveré a mostrarme débil
Ahora ya no es hora.

2 comentarios to “Ara ja no ès hora (Sergio Dalma)”

  1. […] ENA 4 Helena Bentué – Mis Escritos y otros escritos « Ara ja no ès hora (Sergio Dalma) […]

  2. buenas noches
    HELENITA

    JAJAJAJAJA….como me estoy aburriendo

Responder

